t.o.r.s.d.a.g.



Jag har varit så trött dom 2 senaste dagarna, igår låg jag i soffan från det att jag kom hem till det att jag gick och la mig. Slumrade till ibland och när jag vaknade var jag sjukt förvirrad och konstig, blev nästan rädd för mig själv. Sen var mitt humör svajigt, från att vara sur, till att skratta hysteriskt, till att gråta. Började tro att jag var påväg till att bli psykisk sjuk. Sen var det dumt att jag inte orka göra något igår, har varit så stressad idag. Packa, städa, planera, duscha och laga mat. Så nu sitter jag med världens huvudvärk, men sitter i valet och kvalet om jag ska gå och lägga mig. Ska jag gå och lägga mig med blött hår och vakna upp till kaos, ska jag föna håret så att det blir svinto, eller ska jag låta de självtorka!? Dessa ilandsproblem. Men jobbet var lugnt idag, var dock inte beredd eller redo för att ha en egen lektion typ, om planeter dessutom. Men det gick bra och nu kan jag alla planeter och dess position. I slutet av lektionen byggde vi lego, barnen måste älska mig!

Kan ni förstå att jag flyttar imorgon? Lilla jag? Det kunde jag aldrig tro för 1 årsen. Men nu är dagen här efter 3 månaders väntan och jag är redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0