redan torsdag.

Veckan har gått rätt fort ändå, har mått sådär dom senaste dagarna. Haft feberkänsla i kroppen och min förkylning har satt sig på öronen så hör knappt nått. Men nu är de bara 2 jobbdagar kvar denna veckan så på söndag får jag sova ut för känner att jag behöver det. Är helt död på morgonen och kommer aldrig upp, gäspar dagarna i enda och som tur är gör dom flesta de på jobbet. Just nu ligger jag i soffan, ensam hemma och hade tänkt kolla på ph och de nya avsnittet av pretty little liars, men då funkar självklart inte datorn och jag vet inte vad felet är. Men tålamod som jag har (eller?) så försökte jag flera gånger att starta om och sånt men den bara hackar. Så då tänkte jag att jag väntar en stund och sätter på tven sålänge, då funkar inte den heller!! Säkert pga vädret. Ååh dör av tristess, men har hittat ett recept på laxpasta som jag ska göra sen och så får jag väl göra nått vettigt, som att städa eller nått. Dock är det nästan ingen ide för mitt rum är fullt av saker till flytten. Jaja, har terrat pappi nu en stund som sitter fast i bilkö från göteborg. Han är hemma snart, yeey.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0