lite mer 2013.

Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut? 
- Ja jag tog ju studenten om det räknas, jag har ju också "jobbat" lite mer på riktigt.

Höll du några av dina nyårslöften? 
- Jag hade faktiskt inget nyårslöfte, jag tycker sånt är lite mesigt. Allt är så klytschigt, vill du börja/sluta/göra/ändra något så gör det med en gång. Även om de är 23 maj liksom.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2013?
- Nej och tur är väl det.

Dog någon som stod dig nära?
- Nej tacka jesus för det.

Vilka länder besökte du?                      
- Jag var på studentresa i Ayia Napa på Cypern.

Är det något du saknade år 2013 som du vill ha år 2014? 
- Mindre vinter och mer sol.

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
- 2/2, min och Linas födelsedagsfest. Den var händelserik.
  28/5, balen.
  5/6, studenten.
  10-17/6, Ayia Napa.
  28/11, 2 år med Jim.

Största misstaget? 
- Mina vänner vet vilka misstag jag har gjort, inget jag skriver ut här.

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
- Inget allvarligt, bara det vanliga.

Bästa köpet/köpen?
- Min GHD, mina Prime, mina nya Nike Air Force och min nya skinjacka som kommer bli grym i vår.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder, mat och alkohol.

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
- Att slippa skolan, resa och umgås med alla mina vänner och familj. (Jim du räknas till familj, vet att du läser)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
- Trumpsta, miss decibel, wake me up och självklart suglåten the fox.

Var du gladare eller ledsnare 2013 jämfört med tidigare år?
- Det har varit väldigt blandat, hela 2013 har varit en berg-och dalbana för mig. 

Vad önskar du att du gjort mer?  
- Asså jag vet inte, tagit det mer lugnt kanske. Tagit vara mer på dagarna, men jag älskar att sova så de är svårt.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stört mig på allt.

Blev du kär 2013? 
- Var redan kär.

Favoritprogram på TV?
- Vampire Dairies, Pretty little liars och Paradise Hotell.

Bästa boken du läste 2013?
- Femtio nyanser.

Största musikaliska upptäckten?
- Fick upp ögonen igen för DaniM, annars har den varit desamma.

Vad gjorde du på din födelsedag?
- Just på min födelsedag så hade vi folk hemma och vi åt gott. Sen firade vi den veckan efter med fest.

Hur skulle du beskriva din stil 2013? 
- I skolan kunde man ha en blus osv, va lite fin. Men efter att jag börjat jobba så kan man bara ha kläder som de inte gör något att man förstör. Så min stil är/var rätt så tråkigt och vardaglig under slutet av 2013.

Vad fick dig att må bra? 
- Vänner, familj, Jim.

Vem saknade du?
- Jag träffa väl dom jag ville träffa, men självklart önskar man att mormor och farfar varit med detta året.

De bästa nya människorna du träffade?
- Mina stockholmare såklart!! Ni anar inte hur underbara och galna dom är.

Planer för 2014?
- Fyller 20 år, flyttar och kanske någon resa. Sen måste jag ta tag i träningen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0