ledsen.




Hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, händer ganska mycket nu så tänker inte på bloggen. Det senaste har jag jobbat, varit på ikea, firat min födelsedag, packat och rensat. Vill inte ha med mig massa skräp till lägenheten, men jag har också svårt för att slänga saker, tänker alltid "tänk om jag behöver detta någon gång?". Ja när då Sophia? Om 5 år? Om 10 år? Aldrig. Men de är sån jag är, har slängt ovanligt mycket idag faktiskt. Har också efter mycket krångel gjort en adressändring nu, blev så irriterad på allt. Jim lura i mig saker och allt tog flera timmar att fixa. Så visade det sig att man inte behövde göra allt, precis som jag sa. Men de ville han inte riktigt erkänna. Snart ska jag hoppa i säng, ladda inför jobbet imorgon. Ska ha friluftsdag så får dra på mig långkalsongerna. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0