hud & hår.




Tänkte berätta vilka mina favorit produkter för hud och hår är. Kan börja att berätta om min hårolja, den är underbar. Den kommer från Orofluido och finns tyvärr inte hos många frisörsalonger, själv köpte jag den på Romali som är en såkallad frisöraffär. Efter att gått frisör i 3 år så har jag testat på många oljor, många är bra, men antingen känns det som om den inte sugs upp av håret utan ligger som en hinna på eller så luktar den konstigt, stark eller ingenting alls. Jag köpte denna och oljan från märket Nashi i våras och denna är helt klart bäst. Den sugs upp lätt, den gör inte håret tungt och sådär flötigt. Sen så luktar den gott och alldeles lagom mycket.

Sen har vi min produkt från Mary Kay som är ganska ny. Det är 3 i 1, så det är både ansiktstvätt, skrubb och de sista vet jag inte. Haha. Men den rengör på djupet, så den tar bort smink osv. Sen är det små peelingkulor som tar skonsamt bort döda hudceller. Denna är helt underbar, ansiktet blir som en babyrumpa efteråt. Helt klart ett tips till er som vill ha något bra för ansiktet och som vill lägga lite pengar på det då denna kostar ca 350 kr. Men värt de tycker jag. Kan ju säga också att den är helt naturlig, inga konstiga ämnen osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0