get to know me.

Tio fakta:

 

1. Hemstad/ort: Timmele

2. Hårfärg: Blond

3. Längd: 168

4. Frisyr: Ja mellanlångt hår, lite uppklippt och diagonalt bakåt. Alltså min lugg är kortare och så går det diagonalt bakåt. En vanligt långhårig tjejfrisyr alltså.

5. Ögonfärg: gröna/blå

6. Skostorlek: 39-40

7. Humör: En glad tjej med temperament  

9. Civilstatus: Förhållande

10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt

 

Tio saker om ditt liv:

 

1. Har du nånsin varit kär?: Ja

2. Tror du på kärlek?: Ja

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Jo men det har jag

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Nej

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Det kan jag ha gjort

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nejnej

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Nix

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Ja det är lite läskigt till en början

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Haha inget vad jag vet

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej

 

Tio saker, det där eller det här:

 

1. Kärlek eller pengar?: Kärlek

2. Vin eller öl?: Vin

3. Dag eller natt?: Natt

4. One night stand eller förhållande?: Förhållande

5. Tv eller internet?: Internet

6. Pepsi eller Cola?: Cola

7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Jag är en sucker för fest asså, men också mys med pojkvännen.

8. Färgfoto eller svartvita?: Jag är snyggast svart/vit

9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face

10. Bilddagboken eller myspace?: Har bara haft bilddagboken

 

Tio "Har du nånsin":

 

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Nej

2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Nej, men ibland har man ju önskat att man aldrig fötts men det är ju en annan sak

3. Har du nånsin gjort något du ångra?: Ja

4. Har du hoppat bungy jump?: Nej, men nån gång ska jag

5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Nej det kan man väl inte säga, lite vurpor med moppen bara

6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Nej det vill jag mig inte minnas

7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Om jag har, har spelat fotboll i 12 år

8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Nope

9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Nej men festförbud och de är nästan samma sak

10. Har du någonsin rökt?: Ja

 

Tio känslor:

 

1. Saknar du någon just nu?: Ja det gör jag

2. Är du glad?: Nej inte direkt

3. Är du fundersam?: Lite

4. Är du uttråkad?: Ja

5. Är du tysk?: Nej

6. Är du du italienare?: Nej

7. Är du svensk?: Ja

8. Är du fransk?: Nej

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Aldrig varit, men förlovade är dom fortfarande

10. Gillar du någon just nu?: Ja

 

Om dig:

 

1. Hur mycket är klockan just nu?: 20:11

2. Namn? Sophia

3. Efternamn?: Karlsson

4.Vart bor du?: Timmele

5. Hur många barn vill du ha?: Två, först en kille sen en tjej

6. Vill du gifta dig?: Nej, men kommer inte säga nej om frågan kommer upp och det känns som det rätta tillfället i livet

7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Skär

8. Har du ätit sushi?: En gång, men då mådde jag illa redan innan jag börja äta så fick inte direkt det bästa första intrycket. Men ska testa det igen

9. Favoritglass?: Kaktus och citron sorbet, om det räknas

10. Humör?: Just nu sur och besviken, annars glad typ

11. Vad jobbar du med?: Jag jobbar som vikarie på några ställen. Lövbacka som är ett fritids/korttidsboende för handikappade, Ulrikas särskola där jag jobbar med samma barn som på Lövbacka kan man säga, som personlig assistent till en tjej som är 1 år äldre än mig som är väldigt mysig och på simhallen där jag inte trivs alls och har jobbat sen våren i 2an. Men just nu har jag varit varje dag sen början på december på Ulrikaskolan och där trivs jag som bara den kan jag lova er. Älskar att jobba med handikappade och funktionshindrade.

 

Fyra grejer:

 

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Nej inte direkt

2. Har du en hund?: Ja den mysigaste muffsen

3. Sover du helst själv eller med någon?: Med någon, men ibland är det skönt att sova själv. Min pojkvän gillar att ligga på mig

4.Tror du på spöken?: Jag tror på andevärlden ja

 

Skulle du:

 

1. Skulle du vilja vara längre?: Är nöjd med min längd, men om jag var 172 så skulle jag också va nöjd liksom

2. Skulle du vilja ha sex nu?: Nej är på fel humör för det

3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: Ja och glömma delar av denna veckan

 

Kan du:

 

1. Kan du röra på öronen?: Nej

2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej

3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja

4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Ja om jag skulle få sova, ha min mobil, tv & dator

6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Jadå men blir lite mindre roligt bara

7. Kan dina vänner lita på dig?: Absolut

8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Finns redan lite blingbling där

9. Kan du suga?: Definiera suga

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Ja det skulle jag

 

Har:

 

1.       Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Ja

2.        Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Ja

3. Har du syskon?: Världens finaste syster

4. Har du någonsin haft sex med någon?: Ja

5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: Ja det tror jag nog

6 Har du varit full den här månaden?: Nej, inte i Januari

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Det var lite många ja

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej, inte sen imorses

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: Ja

10 Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Nej

11. Har du blivit på kommen när du haft sex, om du haft det?: Ja det kan man säga

12 Har du ljugit på någon fråga än då?: Nej

 

Vem:

 

1. Vem älskar du?: Jim och min familj och mina vänner då såklart

2. Vem hade du senast sex med?: Min pojkvän

3. Vem vill du bli full med? Massa härliga människor

4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: Har ingendirekt favorit

5. Vem pratade du senast i telefon med?: Pappa

6. Vem är snällast i världen?: Jim är för snäll

7. Vem vill du prata med?: Ingen

8. Vem sov du senast med?: Jimsan

9. Vem såg dig full senast?: Vet inte, kommer inte ihåg

10. Vem vet allt om dig?: Ingen vet exakt allt, har svårt att prata om djupa saker, många känner mig bra och vet hur jag fungerar. Jim, Linnea och alla andra fina tjejer i gänget, Sara, min syster och Jonathan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0