160114

Ja idag är man trött må jag säga. Det är mycket som har hållit mig vaken de två senaste nätterna. Igår var det en mentalt jobbig dag på jobbet, hoppas att jag aldrig aldrig aldrig mer behöver uppleva allt som hände igår. Och i och med att mycket hände så blev hela dagen upp-och ner och det kaosade i våra hjärnor. Jag bryr mig om dessa ungar så sjukt mycket och i och med deras handikapp så kan mycket hända och därför var jag vaken inatt för att jag hade mardrömmar. Sen är det mycket annat just nu som också håller mig vaken. Men hoppas att denna natten blir bättre. Har just nu kollat tisdagens och onsdagens Paradise Hotel och är faktiskt ganska nöjd med att Jesper åkte, har inte direkt hejat på honom och han har blivit lite tillbakadragen och tråkig de senaste. Men något jag inte gillar är att man fick se att Jeppe kommer tillbaka. Det vill jag absolut inte, gillar inte hans attityd. Men nu ska jag i alla fall äta snart och sen ska jag fixa lite inför jobbet imorgon. Våran tv fungerar fortfarande inte så får antingen kolla på en film eller hitta på något annat. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0