söndag.


Ni anar inte hur mycket jag saknar min lilla gos, saknar att hon tar min mat, äter upp mina strumpor, mina lipsyl, nässprayen och pengar. Saknar blicken hon får när hon vet att hon har ätit något hon vet att hon inte får. Saknar att hon hoppar upp i soffan och lägger sig på en när man känner sig nere. Min bebis!

Idag är jag ledig, halleluja. Men självklart vaknade jag halv 8 och kunde inte somna om så gick upp. Ligger i soffan och har en lätt huvudvärk. Antagligen för att kroppen ville sova längre. Vi får se vad som händer idag, vad jag orkar att göra. Ledig tills på torsdag vad det ser ut nu som och jag måste se till att hitta på något. Kan inte bara gå hemma, ska beställa lite kläder i veckan, känner stort behov av det. Vad kan man ha på sig på ett dop? Jag älskar ju svart men de känns inte aktuellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0