just nu.


Ja såhär ser det ut i lägenheten just nu, har precis varit i Borås och hämtat matsalsbord och stolarna, men bordet ligger fortfarande i kartongen. Gårdagen gick fort, vi lyckades få in det mesta i lägenheten, samt diska alla tallrikar osv, handla och så. Så tråkigt att vi inte får våran soffa innan v.8. Det ser så tomt ut även fast vi har Jims lilla soffa. Det är svårt att hitta en tvbänk också eftersom vi inte vet hur långt divanen på soffan är osv. Kläderna ligger fortfarande i påsar och kartonger, samt alla små prylar. Men mycket kommer nog upp idag, pappa och Jim hämtar min byrå hemma så jag kan slänga i alla mina saker. Ikväll ska jag och Jim bara ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det en bostadsrätt eller hyreslägenhet? :) Ser jätte fint ut!

Svar: Det är en bostadsrätt :) tack så mycket!!
Sophia

2014-02-02 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0