hon satte orden som jag tänkt.

För alla som kollar på paradise hotell, jag tycker att ni ska läsa detta inlägget om hotellets killar, eller de flesta av killarna. Denna tjejen satte verkligen orden som jag tänkt på ett papper. Detta spelet är ett sjukt spel, men man måste se under ytan för att se allt. Jag har hatat Jeppe sen den dagen han satte sin fot i huset, han utstrålar obehag. Har aldrig tyckt att Fröidh har varit "den snälla och roliga", har tyckt enda sen han och Magda var ett par (som var precis i början) att han var creepy, hallå hon var 18 år!! Visst hon valde själv att vara med i programmet men det betyder inte att man måste göra vad alla förväntar sig att deltagarna ska göra. Gilla att hon hade självrespekt. Och Niklas, gillade denna killen från början. Han var så söt med AK osv, men om man tänker efter på hur hans medverkan i programmet har varit, liksom allt han har gjort har han gjort för att passa in i det här "gänget" där Jeppe är "ledaren". Han har också visat många andra sidor, som den mot Anja. Ne tycker att killarna har varit hemska och inte alls roliga denna säsongen. Tacka vet jag Thobias, hejaheja!! Självklart har tjejerna och visat falskhet m.m, men inte alls på samma sätt.
Så läs detta inlägg: http://hej.blekk.se/2014/01/26/hell-hotel-del-2/

Skriver från mobilen så ni får kopiera länken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0