friday.


Åh äntligen var det fredag och lite ledigt. Var också ledig idag så sov tills jag vakna, sen låg jag kvar i sängen ett tag. Har annars städat lite idag och jag och Jim har varit och ätit på kinan. Snart kommer min darling Emmelie hit för ikväll ska vi gå ut är tanken. Det ska bli riktigr kul, bara vi två. Köpte det här mousserande vinet Mia innan, har hört att det är gott och det kostar bara 50 kr. Jag gillar inte vin osv annars, men detta var super gott, riktigt fruktigt och smaka som en cider ungefär. Bara 7% också. Så detta kan jag rekomendera för er som tröttnat på att dricka enbart cider osv, sen är Black tower pink bubble också gott. Det hade Sofia med sig i måndags när hon kom och hälsa på. Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0