fredag och helg.


Även fast jag jobbar imorgon så är det alltid skönt med fredag. Hade jouren inatt så idag vid halv 10 slutade jag, åkte ner till kommunhuset för att snacka med en och sen ner till ica för att handla. Tänkte baka men den lusten försvann tyvärr. Har suttit med alla brev och papper så vi får lite ordning på alla räkningar. Sen har jag kollat på lite kläder som jag är sugen på, men det får vänta. Finns mycket fint på sheinside för er som har lust att beställa lite vårnytt. Tar tid att gå igenom hemsidan bara, så ta er tid. Nu har jag precis käkat, har fått en dille på krögarpytt. Vill inte veta hur onyttigt och vilket kött som är i för det skiter jag i just nu. Väntar på att Jim ska komma hem så vi kan åka till borås. Ska kolla i affärer och sen gå på bio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0