80214


Gisss vem som kom och överraska mig och Emmelie igårkväll? Jo Linnea! Hon kom hem från Oslo igår och åkte runt och överraska alla och vi blev så sjukt glada och hela kvällen blev aningen bättre än förväntat. Var inte så mycket folk ute igår kan jag ju inte påstå, men vi hade kul ändå. Vakna tidigt imorses så borde vara jätte trött nu, men det är jag inte. Jag tvättar och städar lite efter igår, kollar också på OS såklart. Sen kommer mamma och hälsar på lite och ikväll kommer Oskar och Sara. Vi ska äta lite gott och så. Det blir trevligt.

Funderar på att byta bloggportal också, nytt hem, ny blogg. Det blir nog nattstad tror jag för där kan man flytta över sin blogg har jag läst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0