torsdag.

Mitt humör dom två senaste dagarna har varit hemskt och allt känns bara ännu värre när man själv känner av det men finner ingen lust att göra något åt det. Så jag har inte haft någon lust alls att varken äta eller träna dom 2 senaste dagarna. Jag tror att min ork inte är på topp pågrund av min tråkiga "diet" med mindre kolhydrater. Jag behöver kolhydrater och därför ska jag äta mer sådant. Så idag åt jag potatis, lax och sås..det var så gott! Efter det orkade jag t.o.m dra mig bort till gymmet, där jag körde ett stenhårt ryggpass. Ökade vikterna och det var riktigt roligt. Provade också på en ny bar, Oh yeah! heter den..men den var inte god. Eller rättare sagt, den smaken var inte god. Skulle tagit den med peanutbutter! Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0