onsdag.

Har varit riktigt kyligt idag ju, blir att rota fram mössan nu känner jag. Idag har jag ägnat ca 5 timmar på att städa mitt rum. Rensat som bara den, fick ihop 4 påsar med papper och annat skit och de va ändå i våras jag gjorde den senaste rensningen. La även sommarkläderna i en liten låda och ställde bort. Insåg också idag att jag inte har några partykläder, min garderob ser ut att tillhöra en som jobbar på dagis. Inte kul. Det händer mycket skoj nu dom kommande helgerna, så måste nog införskaffa mig något nytt. Nu har jag lagt mig i sängen och läser charlies blogg och erics blogg. Dom verkar ha de helt underbart mina pojkar. Tänk att bara ge sig ut i världen, göra det man vill och det man älskar. Önskar jag hade högre drömmar, mina stannar i Sverige. Godnatt nu på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0