ledsen för den dåliga uppdateringen.

Mycket har hänt sen sist, var i tranemo hos Evelina förra helgen. Skulle till parkudden på sommaravslutnings-fest. Men så långt kom aldrig jag, slutade med att jag åkte med Eric hem till Jim. Har inget minne från kvällen, men när jag vakna hade jag varken mobil eller körkort med mig hem. Hitta inget av de så det blev att köpa ny mobil och fixa nytt körkort. Kul. Men köpte den nya Samsung och jag trivs faktiskt med den. Lite krånglig. I tisdags åkte jag och Jim till Grövelsjön, där hans farmor och farfar har sin stuga. Lägger upp lite bilder från stället för de va så mysigt och fint, men det gör jag imorgon. Vi kom hem igår i allafall och åkte direkt till Sara och Anton som hade inflyttningsfest/födelsedagsfest. Jag och Jim var väldigt trötta så åkte hem tidigt. Jobbat idag och ska jobba imorgon. Så det blir snart godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0