jag har världens bästa vänner.

 
Asså min kväll igår var helt otroligt rolig. Var hos Charlie för att säga hejdå eftersom han åker till Thailand på måndag och stannar där i 7 månader. Vi badade tunna, åt tacos och drack. Så jäkla trevligt och jag njöt varje minut. Har verkligen världens bästa vänner! Vi är så töntigt galna att våra fester ballar ur totalt, har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår. Det var verkligen en hemmafest utan dess like, lekte lekar i mörkret, fulla som bara den, skadade oss, körde sanning och konka. Så nu vet man saker om personer som man egentligen inte behöver veta. Men det är alltid kul. Somnade vid 10 imorses, kunde verkligen inte sova när jag väl kom i säng vid halv 6. Gick upp vid 9 för att säga hejdå till endel som åkte hem, sen däcka jag totalt till 12 då Charlie väckte oss för att han hade gjort mat. Myskille de där, var verkligen svårt att säga hejdå innan. Mitt hjärta gråter typ, kommer sakna hans galna påhitt. Min grottman! 
 
Nu ligger jag i soffan hemma, har precis ätit världens godaste lamm och väntar på att Jim ska komma. Ikväll blir det filmmys har jag bestämt. Trött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0