inte haft tid för bloggen.

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men har helt plötsligt fått väldigt mycket jobb de senaste dagarna och det är kul. Igår jobba jag t.o.m dubbla pass. Trivs himla bra på ulrikaskolan och det är kul att få träffa barnen från lövbacka igen. Ska dit imorgon igen och det verkar som om de behöver mig rätt mycket nu framöver. Dom har ju 3 avdelningar och personal är viktigt eftersom barnen behöver extra tillsyn, de är bra att man i allafall är en personal på 2 elever. Så jag behövs som sagt. Kul kul kul! Just nu mår jag inte så bra, känner mig febrig så jag och mamma ska krypa ner i sängen och kolla på Broadchurch. En bra serie dedär. Puss på er ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0