världens roligaste helg.

Asså kryssningen kunde knappast bli bättre än vad den var. Den var så sjukt galen så ni anar inte! Började dricka såfort vi kom på båten, träffade mina saknade stockholmare, fick reda på att vi fick köpa alkohol i taxfreen, så helgen började så grymt bra. Vi dansade till kl 7 varje morgon, så sammanlagt sov jag ungefär 5 timmar. Men jag var pigg ändå! Att umgås med de bästa människorna på jorden höll mig vaken. Som sagt, helgen var helt galen och Riga var jätte mysigt! Men när bussen väl gick hem på söndag morgon så var jag nöjd och sa med glädje hejdå till båten, ryssarna, alla stockholmare och allt därtill. Var lite jobbigt att behöva säga hejdå till Allex och dom, men vi ses nog snart igen! Tog inte så många bilder, jag filmade mest. Men tänkte lägga upp de bilder som passar! Puss










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0