tar helg.

Ja efter denna veckan med jobb varje dag så tar jag helg. För imorgon så drar jag och mina tjejer till stockholm för att sen spendera helgen på en båt. Ayia Napa reunion kryssning står på schemat. Det ska bli så sjukt kul! Sen blir det en heldag i Riga på lördag. Får se om man träffar några man känner igen. Lär ju träffa alla grabbarna grus människor, vilket kan bli kul. Har varit lite stressad idag, vaknade med jätte svullen hals, åkte till jobbet, slutade halv 4, sen till jim, ner till stan, till jim igen, kom hem vid 6 och en opackad väska. Visste inte vad jag skulle packa ner eller vad jag ska ta på mig imorgon. Men nu har jag nog fixat allt. Bara typ smink osv kvar. Vet knappt vad jag lagt ner i väskan men orkar inte bry mig. Har i allafall hunnit måla 3 lager nagellack men inte hunnit med min inpackning osv så får gå upp as tidigt imorgon för det måste jag göra. Känner att det var tur att jag avboka boxen idag, hade aldrig hunnit. Men detta ska bli så kul, båten har relax/spa med som knappt kosta nånting. Där vill jag hänga! Nu ska jag snart sova. Saknar redan pojkvännen ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0