ledsen för den dåliga uppdateringen.

Har inte haft en tanke på att uppdatera de senaste, det händer inte så mycket i mitt liv direkt. Har blivit helt besatt av Vampire diaries, vilket inte är så bra. Är inne på säsong 3 efter bara 2 veckor. Knappt 2 veckor. Denna helgen har jag kollat på en säsong. Sjukligt! Men åh, den är så bra! Jag älskar allt med den, så sjukt spännande. Men det är tur att man vet att de finns 5 säsonger annars skulle jag bli galen. Nu vet man ju i allafall att huvudpersonerna alltid klarar sig. Denna säsongen är lite dryg dock..vill ha mer loove, men det dröjer nog ett tag tills jag får se det. Men säger de igen, tur att de finns 5 säsonger. Skulle inte kunna sova idag om jag inte vetat att allt kommer lösa sig nån gång. Skulle egentligen behövt sova tidigt idag, men blev fast så såg 2 avsnitt nu innan sängen. Dumt av mig, ska upp så tidigt imorgon och jobba. Men jaja, det får gå. Godnatt sleepyheads ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0