helgen.

I fredags så myste jag en stund med jim efter jobbet. Sen åkte han hem och då låg jag i soffan ich kolla på idol och sen blev det sängen. Upp tidigt i lördags, fixa mig fort, packade det sista och sen traska jag bort till Linnéa. Vid 10 startade vi môsa 2013. Vilket jag trodde skulle bli skit kul, men blev en flopp i mina ögon. Att gå över 1 mil och samtidigt dricka, göra stationer och många långa pauser. Det tar på krafterna så när vi bara hade gått hälften så började alla tröttna och det blev dålig stämning i laget. Men vi tog oss splittrat in i mål. Drog hem och la mig i sängen och där låg jag, ända tills jag vid 10 tiden åkte till Jim. Orkade inte dra till hotellet eller nått för baksmällan hade kommit. Så dagen var inte så lyckad som jag trodde att den skulle bli. Får verkligen se om jag går nästa år, tveksamt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0