late night.

Jobbar varannan dag denna veckan, vilket både är skönt och lite jobbigt. Så imorgon är jag ledig igen, har lite sysslor jag ska ta mig an så de är bra. Vart en lugn dag annars, målat naglarna efter att vissa på jobbet inte diggade mina bajsbruna naglar, bokstavligt! Skulle gjort nått mer med dom men orkade inte. Men nu är dom naturliga i allafall. Kollat på PH innan jag la mig i sängen. Riktig rolig säsong och jag måste bara säga att Samir är så sjukt lik Erduan (sorry erdu om du läser detta, men sant) så jag ligger och skrattar åt bara de liksom. Såg också värsta fina klippet på youtube från usas x-factor. Så nu är hela kudden blöt för kunde inte sluta lipa, så känslig. Har mina perioder. Men nu ska jag sova, skönt att slippa ställa klockan. Puss ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0