day off.

Det var skönt att vara ledig idag, sov tills jag vakna och sen har jag bara funnits till idag. Blev inget spa och så idag, för jag kände att jag inte riktigt hade humöret för det idag. Jag hoppas att den där gnagande känslan av otillräcklighet snart försvinner, för den gör mig bara ledsen och arg. Vill inte bli den personen som det känns som att jag håller på att bli. Fy! 
 
Har legat i sängen hela dagen och kollat igenom bilder från gamla tider och bara drömt tillbaka. Det är kontigt hur man kan sakna någonting som man vid den tiden inte alls satte direkt värde på. Typ skolan, klassen, lärarna och alla andra människor som fanns runt omkring en. Saknar dagarna i Borås, på bussen, alla galna utekvällar som man hade för 1-2 årsen. Nu känns allt bara vardagligt och tråkigt, samma samma samma. 
VARSÅGOD EN NOSTALGIBOMB FÖR DET ÄR TYP DET HÄR JAG SAKNAR JUST NU! LIVET VAR SÅ ENKELT!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0