dagarna går ihop.

Ja denna veckan har dagarna verkligen gått ihop. Den har gått så jäkla fort, har jobbat varje dag. Jätte rolig vecka på lövbacka med massa mysiga utflykter, bakning, halloweenfest och födelsedagafirande. Har varit otroligt trött bara, har inte fått sova ut tillräckligt sen förra helgen. Ändå sov jag typ 12h i torsdags. Igår var jag faktiskt som tröttast, men orkade ändå åka till fina Ebba för att sen dra ut. Hade jätte roligt, men nu är jag tröttare än nånsin. Har precis haft ett efterlängtat samtal med Charlie. Saknar honom som bara den! Men han har de hur bra som helst, så är bara glad för hans skull. Han sa dock att han bara kommer hem för en kort visit när han väl kommer hem. Dumma!

Nu väntar jag på mat och pojkvännen. Ledig imorgon, skönt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0