torsdag.

Näst sista dagen på praktiken idag, känns sådär. Kommer sakna att va där varje torsdag, har ju ändå varit där sen sista terminen i 1an. Så de kommer va sjukt jobbigt att säga hejdå till dom nästa vecka. Men gick i allafall ner på stan idag och köpte min underbara klocka som jag ska få i studentpresent. Tufaa var med som hjälp. Jag kan även med stor glädje berätta att jag lämna in mitt absolut sista arbete idag, vilken känsla. Nu är det inte långt kvar och de skrämmer mig. Nog om de, är fett slut i mina armar efter dagens pass. Så godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Visa klockan då puckooooo :D

Svar: Den är ju inslagen puckoooo ;)
Sophia

2013-05-24 @ 12:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0