mysig söndag.

Är själv förvånad att jag orka ta mig upp vid 7 imorses efter bara 4 timmars sömn. Men vaknade innan klockan ringde och va super pigg! La mig direkt i soffan och skicka iväg ett pushande sms till pappisen. Nu sitter jag med datorn i knät och följer pappa, är lite nervös att han inte ska slå sin kusin som han alltid gjort. De är bara sekunder mellan dom! När pappa gått i mål vid 2 tiden så ska jag, mamma, Julia och farmor iväg och köpa nått gott att äta, som vi alltid gör efter Vasaloppet. Blir nog pizza för mig idag! Efter det så kommer Jim, ska bli mysigt att pussa på honom lite. För övrigt så hade jag grymt kul igår! En toppen kväll, tog inte en enda bild oturligt nog. Så slänger upp en annan goding! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0