kvälls PW.

Lugn dag på salongen idag, vilket gjorde de ännu svårare att motstå den nybakta kladdkakan i köket. Jag har nämligen godis/kakor/glass/bröd/flöt förbjud nu fram till minst 4 april. Har också en vit månad och än så länge funkar det bra, det är bara de där med fikat som är jobbigt. Farmor har haft en riktig bakar-månad nu med, med massor av gott gott som jag inte får ta del av! Jobbigt detta. Jag gick i allafall en liten runda innan, de är läskigt att gå själv ute nu när det är mörkt så fick gå där det fanns lampor. Nu har jag fixat klart Sofias present, målat naglarna, duschat och gjort engelskan. Så nu ska jag se det senaste avsnitten av pretty little liars. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0