jobb jobb jobb.

Ja vuxenlivet drog ju igång ganska fort förra veckan och jag har redan varit på lövbacka i över en vecka. Trivs hur bra som helst, kan med handen på hjärtat säga att jag älskar att gå till jobbet. Kan vara lite trött precis innan man ska åka, men väl där så vill man knappt åka hem. För er som inte vet så är lövbacka ett kortisboende/ fritids för handikappade och funktionshindrade. Så det är fullt ös hela dagarna, men det är kul. Vi bakar, kollar på film, spelar basket, kubb, går promenader och gör utflykter. Det är hur bra som helst, skit kul. Ungdomarna på stället är underbara. Så är nöjd med mitt sommarjobb. Nu efter nästan en hel veckas jobb så är jag ledig imorgon, men på lördag ska jag jobba natt för första gången, så det ska bli spännande. Det som är svårt är att komma ihåg hur alla fungerar, när dom ska ta medicin och massa sånt. Men man lär sig. Men de va lite om mitt jobb för några veckor framåt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0