ännu en natt med jobb.

Känner att denna natten inte är lika rolig som första. Vill egentligen bara dra täcket över huvudet och sova i 100 år. Jag är inte trött, bara orklös. 6 1/2 timma kvar tills jag får åka hem. Snälla låt de gå fort.

Fick reda på idag att min fina vän Lina var med om en bilolycka igår morses, ungefär samma tid som lilla farmor åkte in. Lite läskigt att när jag berättade de för pappa så sa han "men herregud, det måste varit hon som kom in som trauma. Men jag kände inte igen henne med alla slangar och nackskydd" uscha! Som tur är så tog bilen störst skada och Lina mår bra. Tänker på dig hjärtat mitt! Åh snälla Gud, se till så att det inte händer nått mer med mina nära. Klarar inte mer sånt nu! Tack på förhand.

Snart ska jag proppa i mig kycklingsallad, har ätit skit dåligt idag. Så de ska bli gudomligt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0