140113

Hej alla underbaringar! Ser att ni kikar in här trots att jag inte skriver något och jag är ledsen för den tråkiga uppdateringen, men livet är lite down ibland och så är det med de. Men nu är jag igång igen, taggad som bara den för de kommande halvåret. Sista terminen i skolan nu, helt sjukt! Längtar som bara den till maj månad, då man kommer in i den såkallade "studentbubblan" med bal, student och Aiya Napa med världens bästa klass. Hela jag skakar av förväntan när jag tänker på det.
 
I allafall, efter lite sjukdom så har jag i allafall kommit igång med gymmet igen efter 2 veckors uppehåll. Jag och Sofia beställde även lite från gymgrossisten idag så nu är jag ännu mer taggad för att träna. Ska bara bli bättre på att äta rätt också så kanske jag känner mig snygg på beachen 2013. Idag körde jag lite kondition och ben, vilket känns nu i mina lår framförallt. Älskar känslan av träningsvärk! Trots att skolan faktiskt har kommit igång så vill inte min kropp sova och nu var jag dum nog och uppdatera min iPhone..bara ca 85 minuter kvar. Får nog stå över natten minsann.
 
Känner att jag just nu babblar om ingenting, men har sovmorgon imorgon i allafall och efter skolan blir de en sväng till gymmet igen. Lika bra att köra när man väl är igång. Ska snart försöka sova i allafall, natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0