trött och trött.

Ni ska bara veta hur trött jag varit de senaste, ställer klockan på 6 varje dag, kommer upp mellan 6:30- 6:40 och ska åka till jobbet 7:10. Att jag ens ser levande ut när jag lämnar huset är ett under. Helt okej dag på jobbet idag, var på "I Betlehem" eller vad det nu heter i kyrkan och sen var dagen nästan slut kändes det som. Fikade med Sofia och Louise på torgis och planerade nyår och tjöta lite. Har mått konstigt hela dagen idag, trött, ont i bihålorna, lätt huvudvärk och så har maten smakat sjukt konstigt. Men hoppas att det bara är tillfälligt för har inte tid att bli sjuk nu. Kollade på gårdagens avsnitt av Paradise Hotel, jäklar vad det har hettat till nu då. Let the game begin så att säga. Förväntansfull inför kvällens avsnitt, som jag såklart kollar på imorgon, för idag orkar jag inte. Nu ska jag sova och hoppas att jag mår bättre imorgon och inte blir mer sjuk av badet som väntar. Puss peeps!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0