nu är julen över.

Pjuuh, äntligen. Tycker verkligen inte om denna högtiden. På julafton var allt som vanligt, vaknade upp, öppna packet i julstrumpan, åt god frukost och fixa mig. Åkte sen till morfar där lite av släkten var, åt mat, kolla kalle anka, öppna julklappar och fika. Sen gick bilen till farmor där resten av släkten var, åt mer mat, fick julklappar och umgicks. Åkte hem lite tidigare iår för vi ville va lite själva och mysa. Jim kom också och vi öppna de sista julklapparna. Ni anar inte hur många julklappar jag fick och Jim fick lika mycket. Så nu har vi i stort sett allt till lägenheten. Vilket är toppen! Igår åkte vi en sväng till gällstad och på kvällen blev det utgång. Super kul, blev lite mycket bara! Mådde mindre bra idag, men åkte till borås för att kolla på matsalsbord och soffa. Hitta båda! Bara att flytta nu. Nu ska jag bara vila och ta det lugnt, måste ta igen mig från gårdagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0