måste.sova.nu.

Haha asså mina rubriker är grymma, känner mig påhittig now a days. Men jag måste verkligen sova men de går inte, har hicka för tionde gången idag, så den som tänker på mig dagarna i enda, snälla sluta. Har precis kollat på både Paradise Hotel och Studio Paradise och måste erkänna att jag älskar Samir och det suger att han åkt. Hoppas att ryktena om att han kommer tillbaka är sanna för han gjorde en stor del av programmet. Studio Paradise va så roligt ikväll när han var med, skön fucking king asså.
 
Imorgon ska jag i alla fall gå upp tidigare än vanligt, för vill va fin på våran julavslutning på Ulrika. Sen ska jag åka tidigare också, så bara att hoppa upp ur sängen imorgon. I helgen blir det jobb, så inget festande för det orkar jag inte. Nu ska jag försöka sova på riktigt, så nattinatti babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0