här sitter jag och skriver inköpslista.

Många som känner mig vet att jag hatar julen. Gillar inte snö, mörker, julmat, julklappar och allt där till. Jag må låta väldigt tråkig men blir sjukt deprimerad när de närmar sig jul och minst sagt stressad. Helt ärligt så tänker jag bara på döden under den här högtiden. Efter att både farfar och mormor gått bort så är inget sig likt och de enda jag kan tänka på är "undra vem som dör till nästa jul". Blir fan sjukt depp av mig själv asså. Känner mig ständigt trött och hängig och de spelar ingen roll hur mycket jag sover så kan jag knappt ta mig upp på morgonen. Hemskt är det. Men försöker i allafall ta mig igenom julen och trots att varken pepparkakor, lussekatter, glögg eller knäck är nån favvo så bakar jag ändå julgodis. Så nu har jag skrivit en lista på allt jag ska inhandla till det. De blir wienernougat, rocky road, chrisps, cake pops, snickers, skumtomtefudge och en nykomling..lakritskola. Inte jätte julig men ack så god. Cake pops är la inte jätte juligt de heller men vill så gärna prova att göra de där fina skapelserna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0