halva veckan gjord.

Veckorna går jätte fort, känns som att det nyss var söndag kväll och jag låg och kollade på solsidan. Men nu är redan halva veckan gjord! Dagarna bara svischar förbi på jobbet, trivs så sjukt bra. Älskar att jobba med dessa barn och ungdomar så ni anar inte. Hade inte polis varit min högsta dröm så är det lätt att jobba inom handikapp och funktionsnedsättning. Man får så himla mycket tillbaka och ingen dag är den andra lik. Har idag bakat lussekatter och varit i badhuset. Tror vi vuxna har roligare än barnen där, lite jobbigt att va ensam tjej för jag är alltid den som blir utsatt för bus, men det är kul. Idag har det inte hänt så mycket mer, ligger just nu i sängen och är nervöa inför kvällen paradise hotel för vill inte att AK ska åka hem och jag hatar den nya bruden, satan var pryd och tråkig hon verkar. Men det kan ju va spel också så man vet inte. Men fan om AK åker asså!! Får vänta med att se avsnittet tills imorgon och jag hoppas att jag inte får reda på något innan jag sett det. (lätt när man följer alla deltagare på inst) Men nu ska jag chilla en stund med 50 nyanser av mörker och sen sova. Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0