2013 part 2.

I Juni/Juli började jobba på Lövbacka där jag trivdes sjukt bra. Fick hem en av mina favorit tröjor, jobbade mycket natt, hängde på bryggans Rosetisdagar, hade hejdå-fest för Tjatte som skulle till USA och var på Liseberg med vänner.
 
Augusti började med U-port som var kanon. Jag köpte mina älskade primeboots som nu efter ett x antal månader har töjt sig efter mina fötter. Åkte till Grebbestad med älskling och familjen och började gymma igen efter en sommar med mycket fest och alkohol.
 
I september försvann mitt löshår och jag hände med Sara till ikea och inhandlade lite saker till hennes och Antons nya lägenhet där det också var inflyttningfest. Köpte en nyttig chokladsås som jag hade på mina proteinpannkakor, var några dagar uppe i Grövelsjön med hjärtat, mamma kom hem med älskade VS efter sin resa och sist men inte minst, hejdåfest för min fina Charlie som fortfarande är i Thailand. En as bra kväll med badtunna, tacos och fina vänner.
 
Oktober var en bra månad, det var mösa som ej var så roligt som jag trodde och sen många fina mysdagar med Jim. Tog det lugnt i soffan framför film eftersom de gråa vädret hade kommit. Var på kryssing till Riga med tjejerna där jag också träffade mina saknade stockholmare från Ayia, det var ett kärt återseende. Galna människor!!
 
I november tog jobbet upp mycket tid och jag tog vara på varenda lediga dag med goda frukostar och hund-mys. Festade lite med massa bra personer och tog lite egopics för ovanlighetens skull. Firade också 2 år med mitt hjärta. Han tog iväg med på spa och jag älskar honom mest av allt!
 
Julens månad var jobb det enda som gällde. Fick present av barnen på skolan och av kommunen, var på julbord med Jims jobb, julpyntade, och firande jul med mina nära. Åkte till göteborg och tog in på hotell med älskling och kom hem med mina älskade nike air force 1. Så hit me 2014, jag är redo för dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0