2013 part 1.

Startade det nya året med mina två bästa vänner. Tyvärr blev det inte min bästa nyår eftersom det tog slut med Jim en period. Men det blev mycket party, god mat med vänner, nagelmodellande och nyttigare mat. Började ta tag i träningen igen efter en lång förkyldning.
 
I februari hängde jag mycket på gymmet, många ensamma kvällar spenderades där. Firande min och Linas födelsedag med alla underbara vänner, fick hem studentmössan, drog till Sälen en vecka och sist men absolut inte minst, tog ut min räls. En sån befrielse!
 
Mars bjöd på mycket nyttig mat och långa PW med min doggi. Fina dagar på salongen och mycket förberedelser till studenten. Denna bilden hamnade på mitt plakat. Köpte världens bästa plattång, den är värd varenda krona, jag lovar.
 
I april blev det mycket jobb i simhallen, mycket gos med min bebis alla lediga dagar och mycket letande efter den perfekta studentklänningen. Köpte mig en fin kavaj/jacka till sommaren och hängde mycket med min klass. Bland annat var vi hemma hos våran klassförestånadre Lina och grilla och njöt av vårsolen.
 
I maj kom man in i studentbubblan, var nästan aldrig i skolan och var klar med alla arbeten. Tog gymmet på största allvar, var i Göteborg och hejjade på mamma och pappa som sprang göteborgsvarvet, hade eurovision-kväll med mina babes, firade Elin på bryggan, satte i mitt älskade hår och myste med Agnez. Självklart var det mycket ordnande med flak, musik, bal och allt därtill.
 
Maj bjöd också min en magisk kväll, balen. Först hade mina underbara vänner bal och sen var det min tur. Ni anar inte vilken underbar dag detta var och hur kul det var. Att gå runt och se ut som en prinsessa är inte min grej och jag hade lite ångest över denna dagen kommer jag ihåg, men nu är jag glad att jag gick den.
 
I slutet av maj tog mina fina vänner från Ulricehamn studenten och jag var självklart där och gav alla blommor. Fick åka runt mellan alla och det bjöds på god mat och fint väder. 
 
Den 5 juni var det in tur. ÄNTLIGEN! Det var en underbar dag, men också en lite ledsam dag och det blev många tårar. Flaket var det som jag tyckte var roligast och sen att träffa alla studenter på Grand. Jag fick så mycket fina presenter, tack tack tack igen.
 
Studentresan till Ayia Napa var oförglömlig. Kan inte riktigt beskriva glädje och alla minnen från denna resan. Alla mina bästa vänner var där, på samma hotell som låg helt perfekt. Vi åt god mat, badade, solade, festade och allt var helt galet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0