vad jag gör just nu..

 
Jag gör ett träningschema, denna gången testar jag att göra ett själv så får vi se hur det går. Jag tipsar verkligen mina få läsare att göra/skaffa ett schema om det är så att ni gymmar, för då vet man exakt vad man ska göra och passet blir mer effektivt. Mycket att tänka på dock, personligen vill jag inte köra ben för nära helgen om det nu skulle va så att man kör en utekväll och vill dansa, sen måste man tänka lite på hur man ska kombinera allt så man slipper ha träningsvärk i det området som man ska träna, för det är bara jobbigt. Så nu har jag lite "varannan dag" och så får vi se hur det funkar. Jag har kollat mycket på min favvo blogg, http://squats.shapemeup.se/, dom tjejerna är mega bra. Inspo inspo inspo! Ne nu är klockan redan halv 1, brukar sova för längesen. Upp tidigt imorgon för en PW innan frukost. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0