tackar min kräsna pojkvän för mitt nya protein.

Hoppas nu att detta ska gå bättre att dricka denna med jordgubbssmak. Den jag har/haft smakar utspedd oboy, fast inte sån god som man blandar med mjölk, utan den man blandar med varmt vatten. Fy! Kommer säkert tycka denna smakar piss och fy efter nån vecka också, alla har så äcklig bismak. Fattar knappt varför jag dricker protein alls, läst att det knappt hjälper. Tror det stod i en artikel att de hjälpte en bygga 2hg extra muskler per år, men det är bara vad jag tror mig ha läst. Jag är inte så haj på sånt. Idag tog jag iallafall en vilodag, kände att jag inte hann med det och jag har fortfarande träningsvärk i min rumpa och det var lite den jag skulle fokusera på idag. Nu väntar jag på att Sofia ska komma, ska fixa till hennes hår. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0