längesen nu.

Ledsen för den dåliga uppdateringen, inte haft en tanke på bloggen. I måndags jobbade jag och mitt nya liv började. Yes dax att ta tag i livet och sluta äta massa onyttigt dagarna i ända. Denna sommaren har varit over the edge med alkohol, flöt och godsaker. Framförallt denna alkohol! Nejnej, nu är det slut på det. Nu välkomnar jag kyckling, grönsaker, lax och kvarg med stora armar och kastar bort allt onödigt. Mer träning ska det bli också, mycket mer. Jag har redan nu träningsvärk i varenda kroppsdel så idag blir det bara en promenad. Det är skönt att både Jim och mina föräldrar också valt the healthy way så att säga, så det kommer inte inköpas för många frestelser. Det hade varit aningen svårare att hålla sig om hela köket var fullt av mumsiga kakor och godis. Men jag och Jim ska ha en "ätar"-dag och då får vi äta lite godis och så, inte i överdrift såklart. Men en sån dag måste man ha, annars klarar man det inte. Love.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0