helt slut i huvudet.

Jävla mentalt jobbig dag det har varit idag, kände det redan imorses när jag vaknade att mitt huvud var helt tomt. Tillbringade min morgon med att ligga utslagen i soffan, tven var på, men ändå kom jag på mig själv med att stirra ut genom fönstret. Det är jobbigt att känna så, helt matt och konstig. Så kan man inte göra någonting åt det heller, huvudet ville varken äta eller träna idag. Fick inte ens ut mig själv på en promenad, så andra vilodagen jag har. Men idag åt jag mer kolhydrater, asså lite pasta och så, för det kan vara det som min kropp behöver. Har ju kanske chockat den nu. Köpte mig även mörkchoklad som jag åt lite av, så imorgon vill jag känna mig pigg och alert annars dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0