ÄNTLIGEN VET JAG VEM A ÄR!

Som jag väntat, herregud..flera år! Nu äntligen, 4 säsongen, avsnitt 12 och personen i dom svarta kläderna vänder sig om så man får se ansiktet. PRETTY LITTLE LIARS TACK! Dom svarta handskarna har nu ett ansikte! Nu kan jag sluta vänta, känner mig helt konstig, trodde aldrig att jag skulle få reda på detta. Åh! Tänker inte säga vem det är om du som läser fortfarande kollar, men kan säga att personen har ett tag varit misstänkt i mina ögon, men det var i säsong 2. Ja gud, det var de! Nu väntar jag bara på en sjudundrans förklaring till varför denna personen är psykiskt störd och lite annat som jag inte heller säger. Somnar gott ikväll och ser fram emot nästa veckas avsnitt som jag hoppas är det sista. Puss 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0