a new week.

Lugn dag idag, började morgonen med att skjutsa min syster till vårdcentralen, efter det blev det gymmet där jag idag körde ben. Hade dock sån träningsvärk i rumpan sen alla uppförsbackar igår så det var inte alls lika roligt som det brukar vara. Man känner sig väldigt dålig när man märker att man inte är lika tränad som innan sommaren och det tynger ner mig..vilket det inte borde göra för jag vet att jag snart är där igen. Men just nu känns det bara uuuh! Efter gymmet åkte jag och Jim till farmor och prata lite med henne, alltid så mysigt. Sen innan idol så tog jag och massa en PW som blev nästan 9 km och jag som har sån träningvärk redan, det var värre uppförsbackar nu än igår kan jag ju bara säga, förvånad över att jag höll det tempot som jag höll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0