min påskhelg.

Tänker börja med att säga, GUUUUUD VAD MYCKET GODIS JAG HAR ÄTIT! Det är helt sjukt. Mår illa av att bara tänka på det. Nu blir det ett uppehåll igen. Lite jobbigt att Jim gav mig ett mega påskägg med 2kg godis i, plus att jag fick några andra. Hade annars en mysig påsk med mat och gos hos Sara på påskafton, där det märktes att vi inte drack för vi var alla trötta redan vid halv 12. Men det var trevligt och mycket skratt.
 
Idag sov jag och Jim lite för länge, men det blev en promenix med mamma och pappa efter frukost. Efter det drog jag till gymmet, men det blev en kort visit för var otroligt seg i kroppen. Tråkigt. Nu sitter jag och pluggar, samtidigt som jag tänkte fixa lite med min iphone, typ lägga över bilder och så...men har lyckats göra något nu så vet inte vad jag ska göra. Aja, det löser sig. Glad att jag är klar med min historia nu i allafall, vill bara bli klar med alla rester nu så att jag verkligen kan välkomna studentens dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0