har haft sån jävla tur denna regniga dag.

Jag har haft sånt jäkla oflyt när det kommer till studentklänning. Beställde hem emma dress från dmretro men den satt lite konstigt och var obehagligt kort. Så skicka tillbaks den. Sen hittade jag en klänning från Nelly igår men då fanns den inte i min storlek, men imorses så hade den kommit in. Så beställde den direkt. Sen satt jag och kolla runt lite till, då hittade jag den PERFEKTA klänningen. Men självklart fanns den inte på nånstans förutom på en utländsk sida där den kunde gått på över 1200kr för mig om jag beställt därifrån. Så gav upp den rätt fort och har suttit resten av dagen och bara stört mig på att andra svenska tjejer sitter med en sån klänning hemma. För den fanns på Nelly i höstas. Så nu ikväll hände de omöjliga, jag hade tråkigt och satt och bläddra igenom klänningarna på Nelly. Sökte på något konstigt och där fanns den, min perfekta klänning. Billig, i min storlek och så jävla fin. Beställde den när min chock var över och nu är den påväg hem till mig. Jag dör, så jävla glad just nu. MAN KAN KÖPA LYCKA!!!

Jag vet att det är svårt att hitta klänning, så här är mina klänningar. Båda från Nelly. Den först klänningen är den perfekta, 649:- och den andra 399:- Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0