lazy thursday.

Stockholm va fint och jag hade det himla trevligt. På kvällen när vi kom upp så drog vi nästan direkt till en restaurang med pappa barndoms vän Fredrik Birging (nyhetsuppläsaren på rixfm), hej Sophia skryter. Ne men det var trevligt! Jag och Julia somnade i allafall som stockar när vi kom hem och sov till ca halv 11. Då gick vi ut och käka frukost på ett mysigt cafe och sen strosa vi runt i lite second hand butiker som södermalm är känt för. Inne på beyond retro hittade jag ett par grymma levis shorts, som man letat och längtat och nu äger jag äntligen ett par. Sen hittade jag och Julia en jacka på hm som vi tänkte dela på eftersom vi båda vet att den kanske inte kommer så väl till pass i alla lägen, det är en pälsjacka jag snackar om. Tänkte lägga upp lite bilder på mina senaste köp snarast.
 
Föresten, jag skulle ju testa Water Marbling, att man målar naglarna i vatten och det sket sig big times. Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel, men bra blev det inte. Så istället hällde jag salt på naglarna så det ser ut som kristaller, mega tjusigt. Puss o Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0