tisdag.

Hallå där! Haft ganska fullt upp det senaste, märks att det närmar sig sommarlov och student. Fixfixfix! I fredags var jag och mina godingar på Liseberg och kolla på Maskinen som var över förväntan. Dock så sjöng dom aldrig "alla som inte dansar" och det var en liten besvikelse. Men annars var det galet skoj! Har för övrigt sagt upp mig från jobbet, ska äntligen få mitt liv tillbaks. Vad hemskt det låter, men det är sant. Känns som om man bara jobbade, hann inte med någonting annat. Men nu är det slut och jag ska ta tag i min träning igen. Idag har jag kollat Gossip girl sen jag kom hem typ, pluggat lite också. Mår la sådär, halsen är svullen, har haft huvudvärk 2 dagar i streck och täppt i näsan. Buhu bad for you Sophia, inte alls synd om mig. Tar man inte på sig så får man skylla sig själv. Men men nu ska jag sluta babbla, ha det bäst!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1847866/images/2012/pic_201810491.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0