lördag.

Detta blir 3dje inlägget idag, är Sophia ensam hemma och börjar få fett tråkigt eller? Svar ja! Kan ju säga att jag tog min första festing på Agnez idag, tog nog ca 30 minuter, inte illa. Hatar festingar, trodde att det kröp 1000 st på mig efter det. Har spenderat min ensamma lördagskväll hos farmor med mat, godis och fika. Inte illa pinkat. Nu har Agnez erövrat mitt täcke på golvet, så har inget. De är gött! Får se hur mycket sömn jag får inatt, drack kaffe precis och så hade grannen inbrott inatt. Uscha, tur att jag har hunden i allafall. Mamma och co. kommer hem imorgon och Jim också, mjaow vad jag har saknat pojken ♥ Nu blir det nog något avsnitt av Gossip girl, samtidigt som jag trixar lite med mina jeansshorts som aldrig blir klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0