sommarlov, magaluf och allmänt trött.

Märkte nu att jag inte bloggat på snart en månad, ops. Men mycket har hänt och datan har inte varit min första prioritet. Har hunnit med att få sommarlov och åkt till Magaluf med mina bästa vänner. Resan va förjävla bäst, om man bortser från all hemlängtan så va det dom 10 galnaste dagarna i mitt liv. Träffa awesome människor, underbart väder och massa alkohol och fest. Ingen sömn överhuvudtaget. Så sen jag kom hem i onsdags så har jag varit näst intill död, helt slut i kroppen. Det va ingen sol och bad resa direkt. Men shit va roligt vi hade! Imorgon börjar jobbet, samma som alla andra år. Jordgubbarna kommer till liv och behöver mig. Kommer en liten bildbomb från Magaluf med, med bilder jag har fått av Linnea. Det blir mer när bilderna från Lina och Emmelie kommer. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0